• 1405/04/03 - 07:21
  • - تعداد بازدید: 61
  • - تعداد بازدیدکننده: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حق‌وردی؛ نماینده مجلس: ظرفیت‌های قانونی را برای توسعه خدمات درمانی در شهرقدس به کار می‌گیریم

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات سلامت از مهم‌ترین مأموریت‌های حاکمیتی است، تصریح کرد: پیگیری مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان در سطوح ملی و استانی با جدیت دنبال می‌شود و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای ارتقای خدمات درمانی منطقه استفاده خواهد شد.

372697.mp3 حق‌وردی؛ نماینده مجلس: ظرفیت‌های قانونی را برای توسعه خدمات درمانی در شهرقدس به کار می‌گیریم

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، دکتر حسین حق‌وردی؛ نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، با سرپرست شبکه و کارکنان دیدار و در خصوص مهم‌ترین مسائل و نیازهای حوزه سلامت شهرستان گفت‌وگو کرد.

 

در ادامه این بازدید، دکتر حق‌وردی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، کارکنان حوزه سلامت را از سرمایه‌های ارزشمند نظام سلامت دانست و گفت: ارائه خدمات سلامت به مردم از مهم‌ترین مأموریت‌های حاکمیتی است و حمایت از حوزه بهداشت و درمان باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اظهار داشت: پیگیری مسائل و مطالبات حوزه سلامت شهرستان در سطح ملی و استانی با جدیت دنبال خواهد شد و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به مردم منطقه استفاده خواهیم کرد.

 

دکتر محمد غفوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان، به تشریح اقدامات انجام‌شده، برنامه‌های در دست اجرا و مهم‌ترین نیازهای حوزه سلامت پرداخت.

 

وی با تأکید بر نقش حمایت‌های مسئولان در ارتقای شاخص‌های سلامت اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با تکیه بر توان کارشناسان و کارکنان خود، تلاش می‌کند خدمات مطلوب و دسترسی عادلانه به خدمات سلامت را برای شهروندان فراهم کند. تحقق این هدف نیازمند توسعه زیرساخت‌ها، تأمین منابع و حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم است.

 

غفوری همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از حوزه سلامت شهرستان قدس قدردانی کرد و افزود: هم‌افزایی میان مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم می‌تواند نقش مؤثری در رفع چالش‌ها و پاسخگویی بهتر به نیازهای سلامت جامعه داشته باشد.

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 372697
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
فاطمه جعفری
خبرنگار:

فاطمه جعفری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لطفا عبارت مورد نظر را وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید
تنظیمات قالب